Select Page

Category: Edition 10

حرف ِآغاز

کوئی انسان اس وقت تک کسی کی تعریف نہیں کر سکتاجب تک وہ خودبھی اس تعریف کا اہل نہ ہوجائے۔کسی کی عظمت کا معترف ہونے والا خود بھی ایک عظمت کا حامل ہوتاہے … اور کسی انسان کی عظمت کا منکردراصل خود کسی تعریف کے قابل نہیں ہوتا۔ جو کسی انسان کا معترف نہیںہوتا‘ وہ خود معتبر نہیںہوتا۔

Read More

عید میلاد النبی صلى الله عليه وسلم کیسے منایاجائے؟

پہلے تو آپ یہ دیکھو کہ آپ یہ کہہ رہے ہو کہ آج کے دن حضور پاک صلى الله عليه وسلم کی ولادت ہوئی یعنی آپ صلى الله عليه وسلم آج کے دن آئے۔لیکن حضور پاک آج کے دن تو نہیں آئے۔آج جو دن ہے وہ ۱۹۸۷ء کے نومبر کے مہینے کادن ہے۔حضور پاک صلى الله عليه وسلم کی ولادت کا دن تو ایک تھا

Read More

چہرہ

جس طرح آسمان کی بسیط وسعتوں اور عمیق پہنائیوں میں کروڑوں ستارے اپنے اپنے مدار میں گردش کر رہے ہیں‘جمیل و جسیم ستارے اور سیارے حسنِ کائنات کے انوکھے پُر تاثیر مظاہر ہیں‘اسی طرح حیاتِ ارضی میں کروڑوں چہرے اپنے اپنے خیال اور اپنی اپنی ضروریات کے مدار میںسرگرمِ عمل ہیں‘مصروفِ عمل ہیں‘مصروفِ سفر ہیں۔پُر تاثیر مؤثر چہرے حسنِ زندگی کی تفسیرِ مُقدس کے مظاہر ہیں۔

Read More

آنکھیں

عجائباتِ دہر میں سب سے بڑا عجوبہ انسانی آنکھ ہے۔ یہ ایک کیمرے کی طرح ہے لیکن اس کی ساخت میں قدرتِ کاملہ نے کمال دکھایا ہے ۔یہ چہرے کی زینت ہونے کے ناطے سے بھی انسان کی شخصیت کا طرّئہ امتیاز ہے۔

Read More